راه های جلوگیری از گرما زدگی

راه های جلوگیری از گرما زدگی
  • راه های جلوگیری از گرما زدگی

    در تابستان امسال با گرمای بسیار شدیدی روبه رو هستیم .چندین توصیه برای شما عزیزانی که بیشتر کارهایتان در خارج از منزل است و ممکن است دچار گرما زدگی شوید:
    در روز های بسیار گرم که فعالیت بدنی شما نیز بالاست حتما مایعات بنوشید
    1)از نوشیدن چای،قهوه والکل .. خودداری کنید چرا که این‌مایعات باعث از دست رفتن آب بدن شما می شود و حال شما را بدتر می کند
    2)حتما لباس های خنک با بافت ریز بپوشید از پوشیدن لباس های رنگ تیره خودداری کنیدقبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید حتما از کلاه و عینک دودی استفاده کنید
    3)برای پیشگیری و درمان گرما زدگی نوشیدنی های طبیعی بنوشید
    4)نوشیدنی های سنتی مثل خاکشیر،تخم‌شربتی،شربت آبلیمو… که قدیمی تر ها از این نوشیدنی ها استفاده میکردند .علاوه بر این ها خودتون میتونید داخل منزل نوشیدنی های طبیعی مثل آب طالبی،آب انبه ،آب سیب آماده کنیدو بخورید.
    گاهی وقتا میتونیم خودمون رو مهمان کنیم برای اینکه حال بهتری داشته باشیم
    کافه رستوران نویان ،بهترین کافه رستوران مهرشهر است .این رستوران ،انواع و اقسام نوشیدنی های خوشمزه ، اسموتی و ماکتل ها را با بهترین دستور برای شما عزیزان آماده می کند. این‌نوشیدنی ها در کنار غذا لذت خوردن غذا رو دو چندان می کند .کافه نویان ،سیستم‌‌‌ سرمایشی بسیار قوی دارد یعنی در نویان گرما معنا ندارد حتما نوشیدنی های خنک و تگری رستوران نویان رو امتحان کنید.این نوشیدنی جذاب و خوشمزه ، از نوشیدنی ها خنک کافه رستوران نویان می باشد .

نـویـان، افتخارات و استانداردها