«چای ماسالا نوشیدنی سرشار از خاصیت و پرطرفدار»

«چای ماسالا نوشیدنی سرشار از خاصیت و پرطرفدار»

 

امروزه در میان کسانی که چای ماسالا را امتحان کرده اند سخت می توان افرادی را یافت که مجذوب طعم بینظیر این چای نشده باشند.
در مورد این چای پرطرفدار داستان های بسیاری وجود دارد که در برخی قدمت آن  ۹۰۰۰ سال تخمین زده شده است.
این چای که منشأ آن به هندوستان باز می گردد شامل ترکیبات دارچین، هل، ریشه زنجبیل، فلفل سیاه و میخک به همراه چای سیلان است.

هر کدام از این ترکیبات به تنهایی دارای خواص بسیاری می باشند  از آن جمله می توان به دارچین که به پیشگیری از بروز آلزایمر و کاهش وزن، زنجبیل به پیشگیری از بیماری های گوارشی مزمن، دردهای مفصلی و معده و رفع حالت تهوع، هل به  پیشگیری از نفخ و مشکلات گوارشی، از بین بردن بوی نامطبوع دهان و... کمک میکند، اشاره کرد.

چای ماسالا با ترکیبات گیاهی و سرشار از خواص خود دارای ارزش غذایی بالایی است و هر فنجان از آن حدود ۱۰۵ کالری دارد و می تواند حدود ۵ درصد کل کالری مورد نیاز روزانه برای بزرگسالان را تأمین کند.

بنابراین مصرف یک فنجان از چای ماسالا تامین کننده سطح بالایی از انرژی بدن شده و به دلیل وجود آنتی اکسیدان فوق العاده از بیماری های قلبی و عروقی و افزایش کلسترول خون جلوگیری می‌کند.

نکته حائز اهمیت در خواص چای ماسالا وجود ادویه های مختلف است که خاصیت ضد التهابی و  ضد باکتریایی داشته و در پیشگیری و درمان سرماخوردگی، گرفتگی بینی و سرفه های ناشی از بیماری ها خصوصا در فصل سرد سال تاثیر گذار است.

اگر دچار خستگی، اضطراب، بی خوابی و سردردهای ناشی از کار و روزمرگی شده اید پیشنهاد ما مصرف یک فنجان چای ماسالا با بهترین روش طرز تهیه در کافه رستوران نویان است.
تجربه طعم دلچسب و داغ یک فنجان چای ماسالا در حال و هوای پاییزی کافه رستوران نویان مهرشهر همان چیزی است که بعد از خستگی ناشی از روزمرگی و افزایش انرژی خود به آن نیاز خواهید داشت.

نـویـان، افتخارات و استانداردها